Gepost door: evalaoh | 19 april 2011

Buit Stoffenspektakel

Vandaag was het weer Stoffenspektakel in Gouda. Wat een heerlijk weer, dat was in september wel anders (regen). ’s Morgens heb ik met Vossie, Nel en Gertje koffie gedronken.

Dit is mijn buit.

De bovenste is een lycra voor een badpak/bikini met bijpassend rokje. Deze coupon heb ik met Vossie gedeeld, anders hebben we hier de komende 3 jaar dezelfde badpakken.

Daaronder een tricot van dezelfde couponnenman, dat wordt een knopenvestje bij het Created in Xland rokje dat ik bijna af heb.

Een ruitje met roze, groen, turqouise en oranje wordt een ander Xland rokje, en de groene tricot het vestje voor erbij.

Daaronder nog een Stenzo tricot. Ik denk dat dat iets voor mij wordt.

Verder heb ik nog elastiek gekocht, en 30 meter keperband in twee kleuren voor de klas van Femke en Joost. Dat worden van die linten voor om je schouder zodat ze in herkenbare teams kunnen spelen op het schoolplein.

Het was maar een klein spektakel vandaag, donderdag wordt er op de Markt The Passion uitgevoerd, en ze waren een enorm podium aan het opbouwen op de helft van de Markt. Ach toch had ik moeite met kiezen.

Groetjes,

Eva

Responses

  1. Ik zeg: volgende halte Lapjesmarkt in Utrecht, iedere week stoffenspektakel. Je bent er klaar voor!

    • Haha, maar mijn kasten niet, zoals je weet! Gelukkig dat ik niet zo vaak naar Utrecht kan om lapjes te shoppen.


Geef een reactie

Categorieën

