Gepost door: evalaoh | 9 mei 2011

Foto’s van de bruiloft

Hier zijn dan de eerste foto’s van de bruiloft in Frankrijk. Wij waren ons eigen fototoestel vergeten, gelukkig was er nog een toestelletje van de kinderen in de auto beland, dus we zaten niet zonder. Ik heb heel veel leuke complimenten gekregen over de jurken. Het was een bijzondere week, normaal gesproken zijn wij samen met onze vrienden bijna de enigen aan het zwembad, maar er kwamen steeds meer bruiloftsgasten op de camping. Voor het bruidspaar was het leuk omdat ze de kans hadden om met iedereen die er was van te voren al gezellig te kletsen.

De eerste (en laatste) vakantie dat ik mijn naaimachine mee mocht nemen. Bij de drie kleinste jurkjes heb ik het elastiek in de hals wat strakker gemaakt, het elastiek bij de mouwen heb ik ook op de camping definitief vastgezet. Ook had ik nog wat last minute dingetjes voor Femkes outfit gedaan (elastiek in rok en legging vastzetten). Verder heb ik nog een bijdrage gemaakt voor het gastenboek, dat moest in hartvorm, daarvoor had ik de stof van de jurkjes gebruikt. Jammer genoeg ben ik vergeten daar een foto van te maken.

Groetjes,

Eva

Responses

  1. Hartstikke leuke indruk zo!!


Geef een reactie

Categorieën

