Gepost door: evalaoh | 22 mei 2011

Tas met inhoud voor de juffen

De juffen van Femke en Joost vieren morgen hun verjaardag. Een tijdje geleden hadden ze gevraagd of ik linten voor de kinderen kon maken in twee kleuren zodat ze op het schoolplein teams kunnen maken voor spelletjes. Ik had op het Stoffenspektakel keperband gekocht en vrijdagmiddag heb ik er in een uurtje 28 in elkaar gezet. Het is ook wel handig als deze linten goed opgeborgen zijn, dus heb ik http://daisyjanie.typepad.com/daisyjanie/2010/12/how-to-fabric-produce-bag-free-pdf-pattern.html dit patroon gebruikt om er een tasje voor te maken. Omdat ik keperband heb gebruikt voor de hengsels heb ik de volgorde iets anders gedaan.

Als het tasje leeg is kun je het klein oprollen en in je jas of tas doen.

Het is echt een grappig gevalletje geworden, niet echt groot, maar ook als de linten er los in gepropt worden zal het wel passen denk ik. En het is herkenbaar in de kast. De stof is een restje poplin van een broek van de jongens. Het lijkt me ook een leuk kadootje voor het eind van het schooljaar in een bloemig stofje.

Groetjes,

Eva

Responses

  1. Dat is nog eens een leuk en praktisch kado. Heel handig, daar zijn de docenten vast blij mee.


Geef een reactie

Categorieën

