Gepost door: evalaoh | 27 mei 2011

Jongensbroek Ottobre 1/2011

Na een hele berg meisjeskleding was het weer tijd voor stoer! Een broek voor Joost. Het is het smalle model 26 Bouncing forward uit Ottobre 1-2011. Hij gaat tot maat 128 en ik heb hem één maat groter gemaakt. Ik had maar nét genoeg stof, dus ik heb de naden in de voorbenen weggelaten. Ik had ook de vouw verplaatst om stof te sparen, en nu zie je de vroegere vouw wel duidelijk zitten, hopelijk trekt dat nog een beetje bij. Het is een soort poplin, misschien met wat synthetisch erin. De binnenkant glanst, en de buitenkant voelt een beetje zacht, zou ik het binnenstebuiten hebben geknipt??

Ik vind de zakken echt enorm stoer geworden. Ik heb wel de werkvolgorde veranderd, het leek mij logischer om de zakken op 2 losse broekdelen te zetten, dan pas als de middenachternaad ook gestikt is. Het turquoise koord en de rits had ik nog liggen, de stoppertjes zijn het enige dat ik speciaal voor deze broek heb gekocht.  Joost heeft hem voor het naar bed gaan gepast, voor het elastiek en de lengte van de pijpen. De pasvorm lijkt heel goed voor Joost. Hopelijk kan ik snel een foto met model plaatsen.

Verder ben ik deze week ook druk geweest met opruimen. Op het linkje hiernaast zie je mijn advertenties op Marktplaats.

Groetjes,

Eva

Geef een reactie

Categorieën

