Gepost door: evalaoh | 13 september 2011

Al een half verjaardagscadeau af

Voor mijn nicht Esther die maandag 18 werd heb ik een Knotty glove gemaakt. Er komt ook nog een linker natuurlijk, maar ik vond het leuk om er alvast eentje naar haar op te sturen. Ze is volgens mij heel druk met het eerstejaars studentenleven, want ik heb nog niets gehoord. Hopelijk heeft de post het wel bezorgd.

Ze heeft echt enorm lange vingers, wel een centimeter langer dan die van mij (of zegt dat iets over de lengte van mijn vingers). Op vakantie heeft ze dus een tekening van haar handen gemaakt zodat ik wist hoe groot ze moesten worden. De draadjes in de topjes van de vingers zijn nog niet afgeknipt, als ze te lang of te kort zijn, dan kunnen we daar makkelijk nog wat aan doen. Het kabelpatroon ging nu echt makkelijk, het blijft leuk om te doen. De wol is ON line die ik bij Wolhalla heb besteld. Ik heb een starterspakket besteld met hun sokkenpatroon, een bol gemeleerde wol (voor mezelf) en korte bamboe breinaalden. Ik moest er wel aan wennen, ze zijn wat stroever dan metalen breinaalden, net satestokjes. Het is heel lekker om niet van die lange naalden te hoeven gebruiken met een klein project.

De volgende moet ik snel opzetten, dan kan ik steeds weer een stukje op de bank breien.

 

Groetjes,

Eva

Responses

  1. Mooie kleur! Leuk idee, om alvast één handschoen te sturen, heb je meteen een kerstkadootje 🙂


Geef een reactie

Categorieën

