Gepost door: evalaoh | 13 september 2011

Buit stoffenspektakel

Vandaag was het weer stoffenspektakel in Gouda. Door de verbouwing ben ik even niet zoveel met lappen en naaien bezig als ik wel zou willen, maar het zou ook heel raar zijn om niet te gaan. Dus kinderen naar school en om half 10 was ik in de stad. Ik heb eerst een verkennend rondje gelopen en daarna koffie gedronken met Gertje en haar dochtertje. Vossie hadden we net gemist. Hier mijn bescheiden buit:.

De rechter lap is voor Femke, er staat een tuniekje in de Young Image met die stof, en dat lijkt me leuk voor Femke. In de laatste Knippie die ik vorig jaar kocht staat ook iets dergelijks dus ik ga kijken of ik dat uit deze lap kan krijgen. De linker twee zijn tricots voor mezelf. De grijze is een wat steviger (punta?), daar wil ik een vest van maken. De double fleece hieronder is in de kleuren van de hockeyclub waar de kinderen spelen, het is iets feller groen dan op de foto. Ik wil er eigenlijk een fleecevest voor Bart van maken, hij is het ondergeschoven kindje hier qua naaiwerk. Maar de ontvangst was niet enthousiast, dus dit gaat op de lange baan. Joost heeft al wel belangstelling getoond. Ik heb 3 meter voor de prijs van 2,5, dus ik kan er zeker 2 uithalen.

Ondertussen heb ik ook nog met een vriendin en een juf van school van 2 jaar geleden bijgepraat. Ik had nog wel wat fournituren op mijn lijstje staan, maar daar had ik geen tijd meer voor. Dat kan ik ook nog wel bij Ricken of online kopen.

Vanmiddag heb ik een poloshirt voor Hans geknipt, kijken of ik daar morgen een beginnetje mee kan maken.

Groetjes,

Eva

Geef een reactie

Categorieën

