Gepost door: evalaoh | 14 september 2011

Stofjes te koop

 Max en ik moeten de inhoud van onze werkkamer verhuizen naar een veel kleinere ruimte. Daarom verkoop ik wat van mijn restlapjes. De prijs staat erbij.

Ikea stof VERKOCHT

Rode ruit: 50×150 + groot reststuk
Groene ruit: 48×42 + restje
Blauwe ruit: 20x 150 + 80 x 75 + groot reststuk alles aan een stuk

Ikea Stof 2 euro

Ikea stof VERKOCHT

Wit met met grote bloem 50 x 150 + grote en kleine reststukken

Wit met roze bloem 30 x 80

En nog een wat restjes uit dezelfde serie.

Laura Ashley 3 euro

Hey Diddle Diddle stof van Laura Ashley 25 x88

De bijpassende sterretjes stof 120 x 68

Geel katoen 100 x 70 (niet Laura Ashley)

Blauwe streepjesstof katoen 65 x 65 + grote reststukken (niet Laura Ashley)

Stof van Fabric Bliss 7 euro.

180 x 170. Het is een soort nickey, maar heeft duidelijke vleug. Femke vindt dit bij nader inzien toch niet zo leuk..

Paarse nickey van de Stoffenkraam 65x 150

Klein stukje paillettenstof

Klein stukje tule

Samen 4 euro VERKOCHT

Roze nickey van de Stoffenkraam 60 x 150 + 40 x 75

Klein stukje paillettenstof

Klein stukje tule

Samen 4,50 euro VERKOCHT

Geborduurde krinkelstof 60 x 130

1 euro

Hele wijde rimpelrok. Het zijn 4 banen van 70 cm hoog en 94 cm breed. Het is katoenen seersucker. Mijn zus heeft deze rok niet vaak gedragen, de stof leek me leuk voor een jurkje voor Femke, maar ze is uit de roze fase.

3 euro

1 meter donkerblauw ribfluweel. Best wel stevig, en bij het voorwassen kwamen er kleurverschillen in die er niet meer uitgaan. 1 euro VERKOCHT

Binnenkort maak ik ook een lijstje van de Knippies en Knipmodes die ik niet meer ga gebruiken.

Heb je interesse in een van deze lappen neem dan contact met me op via mijn e-mail.

Groetjes,

Eva

Geef een reactie

Categorieën

