Gepost door: evalaoh | 13 november 2011

Update klussen

In de herfstvakantie heeft Max Femke’s bed geschilderd. Hij heeft een lichtere hand met de verfkwast, want de droogtijd viel reuze mee. De hoofd en voeteneindes waren van wit board, niet zo mooi meer, dus die heeft Max zilver gespoten.

Bart bivakkeert zolang onder Femkes bed.

Joost zijn kamer is inmiddels ook zo goed als af. Het houtwerk is geschilderd, ik heb behangen en gewit.

Max heeft aan één kant van de kamer een stekkerdoos met een lelijke leiding vervangen door het plintsysteem met twee dubbele stekkerdozen.

Afgelopen vrijdag kwamen vrienden van ons uit Frankrijk logeren, dus we hadden een mooie deadline om lekker op te schieten.

Na het ontbijt vertrokken ze weer (weekends zijn ook veel te kort) en heb ik lekker in huis gerommeld en een dekbedovertrek gemaakt. Voor Joosts dekbed heb ik de postcard stof van Stenzo gekocht, hij vond de grote zonder sterren het mooist, die heb ik gecombineerd met de kleine stempels. Jammer genoeg was de stof met de kleine stempels scheef geknipt en had ik niet meer genoeg voor de kussensloop. Dus heb ik de grote met en zonder sterren voor de kussensloop gebruikt. Nu heb ik van alle stofjes nog genoeg over voor een mooi groot kussen.

Goed geslaagd zo te zien!

Er zijn wat kleine dingetjes over om op zolder te doen en dan: de grote verhuizing van onze werkkamer zodat Bart ook weer een eigen plekje krijgt.

Groetjes,

Eva

Geef een reactie

Categorieën

