Gepost door: evalaoh | 4 december 2011

Farbenmix Adventkalender

Een kwartiertje per dag naaien moet toch wel lukken in de aanloop naar Kerst. Ik doe mee aan de Farbenmix Adventkalender. Tot gisteren had ik geen tijd in verband met de voorbereidingen voor Sinterklaas. Ik had al wel een idee voor de lapjes. Die zie je hier.

De buitenstof is Gunilla van Ikea: het restant van onze slaapkamer gordijnen . De binnenstofjes zijn van Stenzo, ik maakte er al een rokje en een bloesje van. Ik hoop dat ik hier genoeg van heb. De haken en ritsen had ik nog liggen. Compleet Use What You Have dus. En dat is maar goed ook, want steeds naar de Gamma voor het klussen is aardig in de papieren gaan lopen.

Ik ga geen uil maken omdat er al andere vogels op de stof staan. Ik hoop dat de tas handig is om mijn brei en haakspulletjes in op te bergen. Zo’n Perry sport tas naast de bank is eigenlijk maar niks.

Ik wil proberen af en toe een update van mijn vorderingen te geven.

Groetjes,

Eva

Geef een reactie

Categorieën

