Gepost door: evalaoh | 7 december 2011

Adventkalender deel 2

Gisteren ben ik verder gegaan met de Adventkalender van Farbenmix. Ik had eerst bedacht dat ik voor de bandjes gewoon de zwarte stof zou gebruiken, eventueel doorgestikt met oranje. Maar ik keek toch nog een keert in mijn (bescheiden) bandjesbakje, en daar lag nog een gestreept bandje dat ik ooit voor Hans kocht. Dat was hem niet stoer genoeg, en de kleurtjes passen bij de vogels en de bloemen.

Ik kon het zondag toch niet laten om ook het andere zakdeel een beetje te versieren. Ik heb het vogelmotief overgetrokken en met de zigzagsteek met dubbel Brildor garen doorgestikt. Ook al ziet niemand het straks, ik weet dat aan de achterkant ook wat leuks staat.

Ik heb de rits ingezet. En nu is dag 7 alleen maar wat spelden. Een beetje teleurstellend. Nu moet ik spullen op Marktplaats zetten vandaag, kijken of dat gaat lukken.

Groetjes,

Eva

Responses

  1. Ziet er al goed uit! Leuke stof he, ik heb hier al eerder een tas van gemaakt:-)

    • Al sinds ik deze gordijnen heb gemaakt wil ik van het restant een tas maken, maar het kwam er steeds niet van. Er is altijd iets waar ik liever aan begin. Dit is een perfecte aanleiding.


Geef een reactie

Categorieën

