Gepost door: evalaoh | 24 december 2011

Adventkalender tas is af!

Vanmorgen heb ik mijn laatste deel van de tas afgemaakt, het portemonneetje van dag 22. Het hele kleine muntzakje heeft weinig zin voor een tas die zijn leven naast onze bank gaat slijten, en de lintjeshanger kan niet aan het trekkertje van mijn rits. Dus ik was lekker snel klaar vandaag.

Ik vind hem erg leuk geworden, mijn breiwerkje zit er al in en de Perry sport tas mag weg. Mijn haak- en kabelnaalden zitten in het kleine tasje.

Groetjes,

Eva

Geef een reactie

Categorieën

