Gepost door: evalaoh | 22 januari 2012

Embrasses voor Femke’s gordijnen

Al voor sinterklaas heb ik deze embrasses geknipt. Ze had zelf aangegeven dat ze zo iets wilde om haar gordijnen open te houden. Ik redde het niet meer om ze voor Sinterklaas af te maken, dus belandden ze op de stapel, ééntje was bijna af, de ander moest nog helemaal in elkaar gezet worden. Hier ben ik van de week maar weer aan verder gegaan. Een zelf opgelegde uitdaging helpt mij goed. En toen moest ik nog iets bedenken om ze aan het kozijn vast te maken en hoe Femke elke dag haar gordijnen vast maakt. Gisteravond zag ik het licht! Klittenband en ik had zelfs nog een restje rood. Maar ja, toen kon ik niets proberen omdat ze daar lag te slapen. Vanmiddag is ze met een vriendinnetje naar Pjotr dus ik heb even gerommeld. Ik heb het haakjesband met de nietmachine in de vensterbank geniet,

en op de embrasses zelf op de juiste plekken ook klittenband gedaan.

Ik hoop dat het goed blijft zitten, ik kan altijd nog iets met een echte haak maken.

En zo ziet het er nu uit. Ik ben benieuwd wat ze zegt als ze eind van de middag thuiskomt.

Verder ben ik weer lekker aan het opruimen geweest, het resultaat staat op Marktplaats.

Groetjes,

Eva

Geef een reactie

Categorieën

