Gepost door: evalaoh | 25 januari 2012

Brei/haaknaaldenrol

Al sinds ik mijn Farbenmix adventtas  maakte, wilde ik een rol maken om mijn sokkennaalden en haaknaalden in op te ruimen.  De turorial komt van Today we made. Zaterdagavond had ik het rijk alleen en heb ik de stofjes geknipt, gistermiddag heb ik hem in elkaar gezet. Ik vind hem heel leuk geworden. Hij had iets hoger gemogen, of dat éne setje breinaalden moet worden uitgeselecteerd, dat kan ook. (maar dan moet ik die weer ergens anders opruimen) De twee open vakken zijn voor mijn naalden 3,5 die ik in gebruik heb, en de naalden 4 die ik nog eventjes in hun verpakking laat.

Ik vond nog heel stevige vlieseline onderin mijn laatje, niet prettig voor kleding, dus die heb ik gebruikt. En hij is extra stevig geworden omdat ik het al op de buitenstof had geplakt voordat ik las dat de binnenkant juist verstevigd moest worden. Dus nog maar een stuk vlieseline geknipt en ook de binnenstof verstevigd. De oranje stiksels is een dubbele draad Brildor borduurgaren, met de topstitch naald (lekker groot oog). Dan toont het wat meer.

Nu maar eens bedenken waar ik aan wil beginnen, Joost zijn tweede sok vordert gestaag, dus die zie je ook binnenkort verschijnen. Vóór de vorst?

Groetjes,

Eva

Responses

  1. dat matcht mooi! leuk set zo gemaakt hoor.
    groetjes, Mio


Geef een reactie

Categorieën

