Gepost door: evalaoh | 8 maart 2012

Poloshirt voor Joost

Mijn eerste zomerkledingstuk van 2012. Ik heb hem geknipt toen ik op de Sancho clubdag de workshop polosluiting gaf. Dat was oktober! Ik had wel een beetje voorzien dat dit op de stapel zou belanden, dus maat 140 is aan de ruime kant voor Joost. Er is op Sancho een uitdaging voor een jongenspolo, dus een goede gelegenheid om deze maar eens af te maken. Het moeilijkste had ik al gedaan, dus met twee middagen naaien was hij klaar.

De tricot komt van Michas Stoffecke, ik heb de groen/rood/blauw/witte variant al eens eerder gebruikt, en hij blijft echt prachtig in de was. De kraag is poplin die ik over had van een broek voor een van de jongens. Het patroon is Ottobre 1-2010, nummer 39, maat 140. Dit is de 4e polo die ik van dit patroon heb gemaakt, dus een favorietje. Er moeten nog wel knopen of drukknopen op, maar die heb ik nog niet in huis.

Groetjes,

Eva

Geef een reactie

Categorieën

