Gepost door: evalaoh | 24 april 2012

Rokje Tess van Farbenmix

Ik had nog stof over van de Elodie die ik 2 jaar geleden voor Femke maakte. De jurk paste niet meer en is net verkocht. Femke wil er graag nog eentje, en ik dacht dat ik er misschien nog wel genoeg stof voor had. Maar jammer genoeg niet. (bij lange na niet, maat 134 is natuurlijk ook geen kleine jurk meer). Patroon Tess heb ik ook al een jaar in huis. Ik had er stofjes voor in gedachten, maar Femke vond het donkerblauw nog steeds mooi, dus werd het deze. De twee stoffen met de grote bloemen zaten nog netjes op patroon op elkaar gespeld, dus hij was vrij snel geknipt. Daarna heb ik er steeds een stukje aan gewerkt.

Ik vind het een mooi rokje geworden, dit is de halve cirkel versie. Hij draait lekker, maar is ook nog practisch voor naar school en om mee te spelen. Misschien maak ik ‘m nog wel een keertje van het stofje dat ik al bedacht had.

Groetjes,

Eva

Responses

  1. Hij is leuk hoor, en inderdaad, een handig model, wel wijd maar niet te.


Geef een reactie

Categorieën

