Gepost door: evalaoh | 15 mei 2012

Stoffenspektakel

Vandaag was het eindelijk weer stoffenspektakel in Gouda. Ik had een heel lijstje maar ben met maar 3 lappen teruggekomen. Niet dat er geen keus was, maar ik had nergens het gevoel van “yes, die moet ik hebben, en dat ga ik ervan maken”. Nou, dan laat ik het geld nog wel even in mijn portemonnee zitten.

Dit heb ik wel gekocht: 3 lappen lycra. Sinds een poosje ben ik weer fanatiek aan het sporten, Zumba en Pump, en als ik tijd heb total body workout. Dan mag je wat meer outfitjes hebben om te dragen. De blauwe zijn voor topjes, ik wil er eentje maken waar ik een gewoon model bh onder kan dragen, en eentje met van die blote schouders. De zwarte is wat steviger, voor broeken. Nu het zomer wordt wil ik wel een korte, later zal er ook een lange bijkomen. Ik bestelde 2 meter van de zwarte en kreeg de rest van de rol (50 cm) er zomaar bij. Jippie, dan kan ik nog een beetje experimenteren (lees proefmodel maken).

Ik heb ook nog gezellig koffie gedronken met Monica, toen nog een rondje gelopen en weer naar huis gefietst.

Groetjes,

Eva

Geef een reactie

Categorieën

