Gepost door: evalaoh | 24 mei 2012

Een set voor mezelf

Van de stof die ik vorig jaar voor mijn verjaardag kreeg heb ik een set gemaakt. Het is de Römö van Farbenmix en het t-shirt komt uit de Ottobre. Het lijfje is van nummer 16 uit Ottobre 2-2012, en de mouwtjes komen van nummer 1 uit Ottobre 2-2011. Een poosje geleden maakte ik al een shirt met de originele mouwen, ik vind het rimpeleffect niet echt opvallend, dus heb ik ze vervangen. De armsgaten zijn bijna hetzelfde dus dat ging prima.

Voor de Römö maakte ik maat L met extra naad, precies tussen deze maat en XL zit een relatief groot verschil. Ik had hem vandaag voor het eerst aan naar kantoor en het valt me mee met de kreukels, het is een soort linnen mix. Nu ik de foto zie is hij toch wel kreukelig. Linnen hè.

Groetjes,

Eva

Responses

  1. Hahahaha dat van die weggestreepte kreukels. Ik vind t er heel mooi uitzien. Kreukels horen!

    • Bij het bovenaanzicht vielen ze niet zo op als op de foto. Het t-shirtje is juist mooi glad, contrast is ook goed.


Geef een reactie

Categorieën

