Gepost door: evalaoh | 28 augustus 2012

Sjaal gebreid

Pas geleden heb ik eindelijk mijn vakantiebreisel van de meivakantie afgemaakt. Echt erg, het breiwerk was al lang af, ik moest hem alleen nog blocken (= het breiwerk natmaken en in vorm vastgespeld weer laten drogen). Daar heb ik dus een hele poos tegenaangehikt. Van de week eindelijk gedaan, het is eventjes werk, maar je ziet het patroon in je werk beter. Nu moet ik nog de draadjes wegstoppen en dan kan ik hem om. Als de zomer voorbij is natuurlijk.

De streng heb ik in de auto naar Frankrijk tot een knot gewonden, en breien in de auto gaat ook prima, zeker op de Péage.

De wol is Malabrigo Yarn Sock in de kleur Archangel. Ik bestelde het bij Harlequin Yarns, leuk heen en weer gemaild en ik had het snel in huis. Ook fijne wol om mee te breien. Het patroon heb ik van Ravelry, het is de Haruha scarf. Het is niet zo’n heel moeilijk patroon, maar als je ondertussen teveel kletst op vakantie moet je soms weleens wat uithalen.

Groetjes,

Eva

Geef een reactie

Categorieën

