Gepost door: evalaoh | 2 september 2012

Stoffenspektakel

Vandaag was er weer Stoffenspektakel! Vanmorgen ben ik met Femke naar de Markt gefietst. We hebben samen een rondje gelopen op zoek naar een stofje voor een verjaardagsjurk, we zijn leuk geslaagd ook voor tricot voor een bijpassende legging en vestje. Bovenaan links op de foto.

Toen hebben we met wat dames van Sancho koffie gedronken en heeft Max haar weer opgehaald.

Voor mezelf ben ik ook heel goed geslaagd. De middelste rij is een breisel voor het wikkelvestje uit Ottobre (als dat lukt met het patroon) en een bijpassende lycra katoen tricot.

De onderste rij is een punta met een bijpassend tricotje voor een shirt of jurk met een vest of jasje.

Deze vond ik ook leuk voor Femke, tricot. Ik hoop dat zij hem ook mooi vindt. Ik denk een tuniekje met t-shirtje eronder. Zal wel even puzzelen worden, maar dat is juist leuk.

Groetjes,

Eva

Geef een reactie

Categorieën

