Gepost door: evalaoh | 18 december 2012

Nieuw vest

De laatste lap van het stoffenspektakel is nu ook verwerkt. Dat is best bijzonder, want van de twee edities daarvoor heb ik nog drie lappen liggen.

Het is een vest geworden uit de Knipmode van januari 2010. Ik maakte hem vorige winter in donkergrijze punta di Roma en die draag ik heel veel. Dus na het doorbladeren van al mijn Knipmodes kwam ik toch weer op deze terug, nu heb ik maat 40 gemaakt in plaats van 44. Verder is het niet zo’n moeilijk model dat je bij een broek maar ook op een jurkje kunt dragen. Ik vond deze stof wel minder mooi van kwaliteit dan de grijze, iets te glimmend naar mijn smaak, maar misschien valt het mee.

IMG_7244

Hij past bij het gekochte shirt dat ik op de foto aan heb, en ook bij mijn asymmetrische knoopjurk.

Groetjes,

Eva

Geef een reactie

Categorieën

