Gepost door: evalaoh | 30 december 2012

Een hele stapel onderbroekjes

De afgelopen weken ben ik in mijn restjesvoorraad gedoken om onderbroekjes te knippen voor Femke. Ik kon er 6 uit mijn restjes knippen, sommige hebben een beetje mix & match, maar dat vind ik juist wel leuk. Zo leven de favoriete tricotjes nog even voort in Femkes kledingkast.

IMG_7265

Het patroon is uit Ottobre 6-2010, nu in de grootste maat, 140. Het zijn lekker snelle projectjes, met de juiste kleur garen op de locker kun je steeds een stukje verder tussen de bedrijven door.

Door gebrek aan elastiek zijn er twee nog niet helemaal af, maar dat komt deze week goed.

Groetjes,

Eva

Geef een reactie

Categorieën

