Gepost door: evalaoh | 22 januari 2013

Warme sokken

Wat een beetje sneeuw en ijs niet kan doen voor de motivatie om eindelijk mijn paar sokken af te maken. De eerste begon ik in de zomervakantie en was op 30 november af. Nummer twee begon ik de volgende dag en gisteren heb ik de draadjes afgehecht. Vandaag aan! Lekker warm hoor. De wol is Online Cosmo  in kleur 13. Het patroon dat ik gebruikte is Tara van Moonwise. Ik vind ze echt heel mooi geworden en ze zitten ook lekker.

IMG_7296 IMG_7297

Nu maar gauw bedenken wat ik nu wil gaan breien, ik heb nog 3 bollen sokkenwol liggen, maar moet nog even een patroontje uitzoeken. Er komt weer een vakantie aan, en ’s avonds op de bank vind ik het ook altijd gezellig om een stukje te breien.

Groetjes,

Eva

Responses

  1. Ik heb wel een suggestie voor wat je volgende project kan worden. Heb ook al een patroon….

    • Laat zien! Ik hoop lekkere dikke naalden.


Geef een reactie

Categorieën

