Gepost door: evalaoh | 3 februari 2013

Pyjama voor Femke

Een paar jaar geleden kocht ik bij Micha’s Stoffecke een interlock tricot. Ik denk dat ik het bedacht had als voering voor een jas, maar eenmaal in huis vond ik het toch niet geschikt. Het is best dik en heerlijk zacht, dus wel geschikt als pyjama. Femke was het er ook mee eens, maar het kwam er maar niet van om hem te maken.

Ik vind dit echt zo’n periode dat ik nog niet begin aan zomerkleding maar wel wat wil naaien, dus die lap maar eens gepakt en gekeken of er nog een pyjama uitkon. Gelukkig lukte het nét, het broekpatroon komt uit Ottobre 6-2009, maat 134 (lag al getekend klaar) en het shirt is Antonia van Farbenmix in maat 146-152. Op 5 januari geknipt en op 3 februari eindelijk af, pff. Ik was dus niet echt geïnspireerd. Ik heb wel tussendoor een shirt voor mezelf gemaakt en het hielp ook niet mee dat ik 2 x naar de stad moest om boordstof en elastiek te kopen.

IMG_7307

Ze is er heel blij mee en ze hield hem natuurlijk gelijk aan.

IMG_7305

Eerst nog even knuffelen met Max.

Groetjes,

Eva

Geef een reactie

Categorieën

