Gepost door: evalaoh | 19 maart 2013

Fleece vest voor Joost op herhaling

Ik maakte dit vest al eerder en wegens succes nog maar een keertje gemaakt in maat 146. Het is Vellu uit Ottobre 1-2009. Deze ronde hadden de cover en ik wat meer problemen met elkaar. Ik denk dat deze fleece nog dichter geweven is dan die ik eerder gebruikte, bij die andere kon ik de laagjes uit elkaar peuteren om het wat minder dik te maken. Ik had dit vest zondagmiddag bijna in de hoek gegooid uit frustratie. Toen heb ik mijn lat maar wat lager gelegd en sommige naden gewoon met de naaimachine doorgestikt. Joost is er in ieder geval weer blij mee, zodra het weer warmer wordt is dit zijn jas.

IMG_7317 IMG_7319

Ik heb nog 1,75 m over van deze stof. Hans en Bart willen hier geen vest van, dus wie maakt me los?

Groetjes,

Eva

Responses

  1. Dat is een mooi vest geworden. Dat bochtenwerkstiksel is superleuk!

    Hij kan er weer een lekker tijdje mee doen.

    Groetjes, Collie

  2. Leuk vest geworden. Ik heb het patroon opgeschreven voor later als Hanno weer een vest nodig heeft.
    Helaas staan deze kleuren H niet, anders nam ik de stof over..
    Helma

    • Bedankt Nicole en Helma! Joost heeft het zondag voor het eerst aangehad met buitenspelen. Staat zo stoer.


Geef een reactie

Categorieën

