Gepost door: evalaoh | 24 maart 2013

Jalie 2794 sweetheart top

Dit Jalie shirt is al een paar weken af, maar het kwam er steeds niet van om een foto te maken. Ik vind het een heel mooi patroon. De stof heb ik bij Stoffenhuis Anja gekocht, het is viscose tricot, heel elastisch. Doordat het zo rekbaar is, vind ik de hals wel aan de lage kant, ik draag het vaak met een vest met knooppanden, en door het gewicht van het vest aan de voorkant wordt het decolleté wel diep af en toe. Zonder vest is dat minder. Dus bij een volgende versie moet ik goed naar de rekbaarheid van de stof kijken en eventueel het voorpand iets hoger maken.IMG_7325

Dat er een tweede komt is wel zeker, alleen niet in welk stofje. De kans is groot dat ik ook voor Femke zo’n shirt maak.

Groetjes,

Eva

Responses

  1. Is een erg leuk shirt Eva, toen ik de foto vergrootte zag ik pas de details van het shirt met de aparte pas met bies. Erg leuk. Ik vind het jammer dat deze details wegvallen door de print van de stof?? groetjes jozica

    • Ja daar heb je wel gelijk in. Ik had ook een effen contraststofje in huis voor de biesjes, maar dat was weer veel steviger tricot dan deze, ik was bang dat dat niet mooi zou worden. Bij effen stof valt het door het stiksel misschien meer op.

  2. Leuk shirt

  3. Hoi Eva,
    Leuk shirt! Ik ben zelf op zoek naar een basisshirtpatroon zonder tierelantijnen.
    Enne…dit stofje heb ik ook liggen alleen dan met roze cirkels en een lichte achtergrond, inderdaad erg rekbaar!

    • Dank je Corinda! Dat klinkt ook als een mooie combinatie. Ik vind de t-shirts uit Ottobre mij ook goed passen.

  4. Inderdaad een heel mooi modelletje shirt. Het stofje vind ik ook ontzettend leuk.

    Groetjes, Collie


Geef een reactie

Categorieën

