Gepost door: evalaoh | 12 mei 2013

Passenger trenchcoat Ottobre

Eindelijk af, de jas voor Femke. Het is model 37 uit Ottobre 1-2013, ik maakte maat 146. Ik ben op 27 maart begonnen met naaien. Eigenlijk is de jas helemaal niet zo moeilijk, de zakken vroegen wat denkwerk maar verder viel het wel mee.

De mouwen hadden wel wat langer gemogen. Femke is er blij mee, ze vroeg al een tijdje wanneer hij af zou zijn, en vandaag heeft ze hem gelijk aan. Rood is haar lievelingskleur zegt ze.

IMG_7390 IMG_7395

De stof lag nog in de voorraad, het is Tactel die ik bij Michasstoffecke bestelde een paar jaar geleden. De voering is een Stenzo katoentje, ik had een meter waar een klein hoekje uit was dat in een kussen van Femke verwerkt zit. Ik hoefde alleen de knopen te kopen, dus goed UWYH (use what you have).

Nu ga ik lekker verder met wat tricot projecten voor mezelf.

 

Groetjes,

Eva

Responses

  1. Leuke jas het staat haar goed

    Julia

  2. Wat een leuke jas, die tactel vind ik er een mooi stofje voor.

  3. Prachtig geworden!! Staat haar heel goed.

    Groetjes, Collie

  4. Bedankt!


Geef een reactie

Categorieën

