Gepost door: evalaoh | 19 mei 2013

Jalie Sweetheart top met korte mouwen

Hier is het volgende deel in mijn zomergarderobe. Een t-shirt.

IMG_7410

Ik maakte al een winterversie die ik graag draag. Ik vond hem wel een beetje laag in de hals, en ruim zitten. Nog een keer mijn maten erbij gepakt en hij kon wel een maatje kleiner. Ik heb nu maat W gemaakt, en de hals 1 cm hoger gehouden. De bandjes heb ik dubbel gedaan met de doorschijnende bloemenstof waar ik deze tricot bij had gekocht. Donderdag had ik een vrije dag, ik ben begonnen toen Femke en Joost ’s middags naar school gingen en om 5 uur was hij af. Heerlijk middagje zo. Ik vond hem bij het eerste passen wel strak zitten, de ene tricot is duidelijk de andere niet. Maar het staat wel goed, en ik ben er na een dag dragen ook aan gewend. (wel netjes mijn buikspieren aanspannen, haha)
Ik ben nog niet klaar met dit patroon, ik heb gistermiddag een witte geknipt met een iets langer kort mouwtje.

Voor het bijpassende vest heb ik een Vogue patroon (8885) besteld. Ik hoop dat het snel binnen is.

Groetjes,
Eva

Responses

  1. Het shirt zit mooi! Ik heb het patroon ook liggen bij de stapel tricots… Als het zo lekker snel gaat is het zéker een superpatroon!!

    Groetjes, Collie

    • Dank je! Ik zag op je blog dat je ook nog een lekker stapeltje tricots hebt. Dus niets hoeft je meer tegen te houden 😉

  2. leuk zo, op dit shirt zie je de details tenminste goed, leuk hoor!!
    joza


Geef een reactie

Categorieën

