Gepost door: evalaoh | 19 mei 2013

Nog een paar sokken

En weer is er een paar sokken af. Een eenvoudig patroon, sokbasis van Moonwise. Maar deze wol heeft verder niets nodig, behalve wat rekenwerk om de tweede (bijna) hetzelfde te krijgen als de eerste. Blij mee, ze waren de eerste dag van de meivakantie al af, in de auto had ik lekker kunnen breien. Afgelopen dinsdag heb ik ze voor het eerst gedragen bij pilates. Verder hoop ik dat ze de hele zomer in de la kunnen blijven liggen, want dat betekent dat het eindelijk warm wordt. Anders moet ik ze nog aan als ik hockeysupporter ben.

IMG_7397

De wol is van SuperSoxx.
En toen was het best regenachtig op vakantie en had ik behalve het haakwerkje van de Farbenmix haaktop geen project bedacht. Ik had nog wel een restant van mijn moeders sokken, dus ik ben begonnen aan Breeze van Knitty. Mijn schoonzus heeft hele kleine voeten, dus de kleinste maat gemaakt. Het gemak van WiFi in een stacaravan. Eentje is nu af, en past.

Groetjes,

Eva

Responses

  1. je bent lekker bezig, of had je een blog achterstand….

    • De sokken zijn al drie weken af, de rest is van deze week. En gisteravond was de eerste kans om foto’s te nemen.


Geef een reactie

Categorieën

