Gepost door: evalaoh | 19 mei 2013

Sportbroek

Vorig jaar maakte ik mijn eerste Ottobre sportbroek (nummer 20, Clara uit Ottobre 5-2010) (niet geblogd). In november kwam nummer 2 met lange pijpen, die ik gewoon de hele winter heb gedragen om naar het sporten toe te fietsen, die was al een maatje kleiner. Inmiddels werden de pijpen van de korte broek toch wel een beetje wijd als ik hem even aanhad. En dat vind ik niet zo lekker zitten. Dus werd het tijd voor een nieuwe. Bij Pixie heb ik 2 kleuren Supplex besteld. Wat een heerlijk spul is dat. Verwerkt prima, en zit heel lekker.
Echt een lekker snel project, in anderhalf uur zat hij in elkaar.

IMG_7412 IMG_7413

Femke heeft vanmorgen de foto’s gemaakt, voordat ik ging hardlopen.
De andere lap is iets lichter paars. Ik twijfel of ik nog een broek zal maken, of een shirtje.

Groetjes,
Eva

Responses

  1. Deze sportbroek zit mooi aansluitend, juist zoals het lekker draagt bij het sporten.

    In een lichter paars tintje is een bijpassend shirtje wel leuk 🙂

    Groetjes, Collie

    • Ik heb de achternaad van mijn broekpatroon op maat gebruikt, doe ik daar toch nog wat nuttigs mee.
      Ik twijfel nog… MIsschien doe ik allebei en dan het shirt met colourblocking om de restjes op te maken.

  2. mooi dat paars..


Geef een reactie

Categorieën

