Gepost door: evalaoh | 9 juni 2013

Vogue 1250 nog een keertje

Deze stof had ik op het stoffenspektakel als eerste uitgekozen voor deze jurk. Daarna vond ik nóg mooiere stof en bleef deze even liggen. Met meer mooi weer in het vooruitzicht heb ik donderdag de schaar in mijn lap gezet. Het is zo lekker om een bekend patroon te maken, je hoeft geen patroon over te trekken en niet zo hard na te denken bij het naaien. Bij mijn eerste versie had ik nog 1 cm extra middenvoor en middenachter geknipt, maar nu heb ik dat niet gedaan. Ik heb de zijnaden weer iets dieper gemaakt.

IMG_7425

Max en Bart vonden dat ik de zoom 30 cm hoger moest maken. Dat wordt dan meer een strandversie, dus daarvoor mag ik van Max een nieuw lapje aanschaffen ;-).

Ik heb ook nog 3 T-shirts af, maar daarvan moet ik nog foto’s maken.

 

Groetjes,

Eva

Responses

  1. Prachtig jurkje heb je gemaakt!! De stof is ontzettend leuk en staat je mooi.

    Groetjes, Collie

    P.s. fijn dat je nog een stofje mag aanschaffen…. 🙂

    • Dank je Nicole. Ja altijd fijn zulke aanmoediging!

  2. Leuk stofje en het staat je goed

  3. Wow Eva, de jurk staat je geweldig. Het sporten werpt zn vruchten af.

    • Dank je, Henrike. Ik voel me vooral heel erg lekker bij het sporten.

  4. Wow mooi jurkje Eva

  5. Super! Jij bent snel. Leuk stofje weer, heel anders dan de vorige! En nu was het maken een uurtje toch? 😉

    • Haha, zo snel ben ik nou ook weer niet. Knippen 1,5 uur en naaien 4 uur ongeveer.

  6. Leuk zeg, en hij staat je echt goed!


Geef een reactie

Categorieën

