Gepost door: evalaoh | 16 juli 2013

Vogue 1250, drie keer is scheepsrecht

Voor mijn zus Angela heb ik ook een Vogue 1250 gemaakt. Ze heeft dezelfde maat als ik, dus knippen en klaar. De stof hebben we een paar weken geleden op de Utrechtse lapjesmarkt gekocht.

Zij vindt hem iets te wijd, dus had de jurk gisteren gestyled met een riem. Staat ook heel leuk vind ik. En let ook even op de pose met de hand in de zij.

IMG-20130713-WA0001_001IMG-20130715-WA0001_001

Als we elkaar weer een keertje zien zullen we een foto van ons samen in deze jurk maken, Max vond dat ik hem nog niet moest geven, maar dat vond ik zielig, dit is juist het perfecte weer voor een jurkje.

Groetjes,

Eva

Responses

  1. Leuk vooral ookmet dat jasje en topje !!

  2. Even wat ruzie met WPreactie, dus nog een poging: heel leuk om te zien dat je het patroon zo veel en enthousiast gebruikt. Superversie dit ook weer, ik vind de stof geweldig, heel geschikt voor het model. Ik moet ook nodig nog een (of twee) van deze…

  3. Aline, ik zou er nog 3 van willen, zo’n lekker jurkje met dit weer. Maar ja, variatie is ook wat waard. Volgend jaar misschien. Ik heb die van mij zo vaak aan dat de kans groot is dat de stof na een seizoen niet meer zo mooi is.

    • Mooi! En slijtage is jammer, maar wel een heel goed excuus voor een nieuwe 😀

      • 😉


Geef een reactie

Categorieën

