Gepost door: evalaoh | 11 december 2013

Asymetrische knoopjurk nummer 2

Vorig jaar heb ik deze jurk uit Knipmode 10-2012 ook al gemaakt en ik draag hem graag. Helaas is de stof niet zo heel mooi meer en ontdekte ik een klein gaatje. De stof kocht ik op het stoffenspektakel, ik zag er al gelijk een knoopjurk in. Vrijdagavond moest ik nog even driftig op zoek naar 2 verdwenen patroondelen, maar gelukkig bood mijn blog uitkomst, ik bleek de mouw en het achterpand hergebruikt te hebben voor een ander model. Voor deze versie heb ik de roklijn van de Stitch by you jurk gebruikt, iets minder a-lijn is dat. Door deze aanpassing en het korter maken van de zoom had ik genoeg aan de 1,60m die ik had, ipv de 1,90m die Knipmode had bedacht. Ik heb genoten van een weekend zonder hockeyverplichtingen en lekker op m’n gemakje genaaid. De knoop moest ik weer even spieken bij de foto’s van Knipmode, gelukkig werkt de link nog. Gisteren kon ik hem afmaken. Ik ben blij met het resultaat. De panty’s zijn trouwens van Albert Heijn. IMG_8161 Het volgende dat ik ga maken is een kraamcadeautje voor de coach van Barts hockeyteam, in clubkleuren. En ik denk de Vogue 1257 DKNY voor mezelf. Maar daarvoor moet ik eerst wat patronen overtrekken. Groetjes, Eva

Responses

  1. Leuk stofje, leuk jurkje!?

  2. Wat een leuk stofje heb je hiervoor gekozen. Jurk staat je goed.

    Saskia


Geef een reactie

Categorieën

