Gepost door: evalaoh | 30 maart 2014

Haaktopje

Het was traditie dat ik elke verjaardag iets voor Floor, de dochter van vrienden naaide. Vorig jaar waren we om één of andere reden niet naar haar verjaardag geweest. Ik had het haakwerk van het Farbenmix haaktopje al in de meivakantie gehaakt. Het belandde in mijn brei- en haaktas en de rest kwam er niet van. Toen we alweer een uitnodiging voor de volgende verjaardag kregen werd het tijd om dit er weer uit te vissen en het af te maken. Ik maakte de grootste maat, Floor is groot voor haar leeftijd. De tricot is van Stenzo, Femke heeft er ooit een t-shirtje van gehad, ik heb er een kraamcadeautje mee gemaakt en nu dit. Ik had ook nog net genoeg stof voor een haarband en een onderbroekje (Ottobre 6-2010) ging er ook nog uit. Alleen had ik toen niet meer genoeg stof voor een tailleband. Gelukkig had ik ook nog witte tricot in taillebandbreedte in mijn restjestas liggen. Wat een lekkere snelle projectjes. Een paar keer een half uurtje werken en alles was af.

IMG_8212
Femke had het even gepast en bij haar (maat 146 inmiddels) zat het heel krap onder haar armen. Maar gelukkig past het Floor echt prima en het lichtblauw staat prachtig bij haar blauwe ogen en blonde haar.

Groetjes,

Eva

Geef een reactie

Categorieën

