Gepost door: evalaoh | 15 april 2014

Buit van het stoffenspektakel

Vandaag was het stoffenspektakel. Altijd leuk om mijn lapjes aan te vullen en na te denken over wat ik wil voor het komende seizoen. Deze keer was ik meer bezig met herstellen van mijn blessure en hardlopen. De afgelopen paar keer had ik allerlei combinaties in mijn hoofd waar ik voor wilde slagen. (=Sew with a plan.) Veel uitgebreider dan “stof voor een korte broek voor Max, weer een keer een knoopjurk, misschien een lap voor Vogue 1280, een shirtje en sportstof als ik het tegenkom” was mijn lijstje niet. En daarvoor ben ik geslaagd, van links naar rechts. Het sportstofje op de valreep bij “de couponnenman” die Jack Peters blijkt te heten.

Foto0757_001

Ik ben weer geïnspireerd.

Groetjes,

Eva

Responses

  1. Dat zijn vrolijke stofjes!! Jij bent heerlijk geslaagd.

    Groetjes, Collie

    • Voor iemand zonder plan ben ik heel tevreden. Jij trouwens ook, ik zag het op facebook.


Geef een reactie

Categorieën

