Gepost door: evalaoh | 20 juli 2014

Vogue 1280, ook leuk in paars

Na ruim een jaar heeft mijn zus Angela eindelijk haar verjaardagscadeau. Een Vogue 1280. Omdat we dezelfde maten hebben, heb ik van tevoren het wiel uitgevonden en kon ze mijn jurk passen. Ik heb een paar kleine dingetjes veranderd, bij patroondeel 2 heb ik ongeveer een centimeter van het patroon weggevouwen bij de schouder en deel 5 wilde Angela iets hoger hebben. Ok, dat doen we dan. Het fijne van twee keer achter elkaar iets naaien is dat je dan alleen nog maar naar de plaatjes hoeft te kijken. Naaien ging ook redelijk snel dus. Zondagmiddag kwam Angela onverwacht bij ons eten en maakten we deze foto’s. Let op de spontane photo bomb van Bart.

Omdat ik altijd op zoek ben naar een nieuwe pose en ik de Vogue pose bij dit patroon even  niet meer wist, deed Angela de Vogue by Madonna pose.

Groetjes,

Eva

Responses

  1. Hij is zeker ook leuk in paars. Dapper hoor, 2x, maar het resultaat is super. Wat zal je zus blij zijn!

  2. Het was helemaal niet erg om hem nog een keertje te maken. De learning curve was heel duidelijk aanwezig en dat was leuk.

    • Ja dat geloof ik. Ik heb eerlijk gezegd ook nog weleens overwogen om m nog eens te doen, omdat ie zo mooi is en omdat ik nu weet hoe, maar ja, twee van deze jurken voor mijzelf is wat veel van het goede (en ik heb ook nog zoveel andere jurkpatronen op de plank…) Maar heel geslaagd, ik vind de kleur (ook) prachtig, staat haar mooi!

  3. Leuk he om voor je zus zoiets te maken!! Mooi weer!! En nu op naar de SPE??

    • Ja inderdaad. Gisteren alles geknipt, vanavond achter de machine.


Geef een reactie

Categorieën

