Gepost door: evalaoh | 18 oktober 2014

Jalie 2212 sportshirt

Op het stoffenspektakel heb ik rode sportstof gekocht, het is een soort piqué, met alleen stretch in de breedte. Femke heeft nog wel behoefte aan een sportshirtje. Ze traint nu twee keer in de week voor hockey en heeft ook nog gym. Dan is het lekker als er meer dan één shirtje is om uit te kiezen. Ik heb het t-shirt patroon van Jalie 2212 gebruikt. Erg basic, maar goed voor dit doel. Ik maakte maat M.
Jalie 2212 t-shirt
Femke kwam spontaan zeggen dat het shirtje lekker gymt. Fijn om te horen, dan maak ik er nog een in een ander kleurtje.

Voor de zomervakantie verzamelde ik een stapeltje tricotrestjes die Femke leuk vond. Met als doel opknippen voor ondergoed. Van de week heb ik het eerste (en enige) geknipte onderbroekje in elkaar gezet. Het is een Ottobre klassieker, uit nummer 6/2010. Nog steeds maat 140 (= de grootste maat) maar ik heb de zijnaden met minder naadtoeslag gestikt. Het stofje is van Stenzo, en de boord van het sportstofje van het shirt.
ondergoed
Ik kan de patroondelen even niet meer terugvinden, anders maakte ik er meer. Als ik toch aan het naaien ben zijn die kleine naadjes zo gepiept.

Groetjes,
Eva

Geef een reactie

Categorieën

