Gepost door: evalaoh | 11 november 2015

Pannenlappen

Op de Sancho clubdag heb ik de workshop jeans recycling gedaan bij Jenny. Van te voren had ik allerlei ideetjes op Pinterest verzameld. Mijn belangrijkste eis was wel dat ik het in die twee uurtjes af zou kunnen krijgen. Daardoor viel er veel af. Uiteindelijk zouden het pannenlappen worden. Die we hebben beginnen te slijten en lelijk te worden dus dat is leuk om te vervangen. In de week voor de clubdag kwam Nicole met een leuke nieuwe serie stofjes: 5 o’clock van Hamburger Liebe. Ik was er gelijk weg van omdat het motief me erg doet denken aan mijn favoriete pannen.

Na even heen en weer appen over de maat van de kopjes heb ik besteld. Op zaterdag had Nicole de stofjes voor me bij zich en kon ik aan de slag.

Ik had een spijkerrokje van Jackpot dat ik altijd graag droeg, maar dat is inmiddels vervangen door een iets kleiner exemplaar. Ik kon het maar niet weg doen. Nu heb ik de achterzakken gebruikt voor de pannenlappen. Wie weet komt de stof nog wel een keer voorbij.


De kopjesstof heb ik eerst gequilt met twee lagen quiltvulling (mijn moeder had nog een restje voor me). Daarna heb ik de lagen op elkaar geregen en het biesje erom heen gestikt. Lusje vastzetten en klaar. Vanmiddag heb ik nummer twee afgemaakt. Ik vind het een gezellig stel geworden.

Groetjes,

Eva

Geef een reactie

Categorieën

