Gepost door: evalaoh | 20 februari 2016

Jongens t-shirt uit Ottobre

Ik probeer mijn stoffenvoorraad een beetje op te maken voordat ik in maart weer naar het Stoffenspektakel ga. Voor de kinderen naai ik haast niet meer, maar Joost was nog wel geïnteresseerd in een shirt van groene stof. Ik had er hele leuke streepjesstof bij voor de mouwen, maar dat vond hij niet zo mooi. De donkerblauwe stof wilde hij wel, dat was een restje van een vestje voor mezelf. Het patroon komt uit Ottobre 3-2010, nummer 35. Ik maakte maat 152. Joost is smal, en dit patroon valt ook vrij smal, niet zoals ik van Ottobre gewend ben.

Hij wilde niet zelf op de foto.

Groetjes,

Eva

 

 

Geef een reactie

Categorieën

