Gepost door: evalaoh | 2 maart 2016

Twee Ottobre t-shirts

Op het afgelopen naaiweekend (april 2015) mochten we lappen uitkiezen die gesponsord waren door Knipmode. Ik had een mooie grote lap tricot voor mezelf gekozen. Toen iedereen aan de beurt was geweest mochten we nog een rondje shoppen. Ik vond dit streepje zó leuk voor Joost, maar hij vond van niet. Dan ga ik het niet opdringen. Gelukkig heb ik twee kleine jongetjes in onze familie/vriendenkring, en hun moeders zagen een t-shirt wel zitten. Voor Eric maat 98, en voor Finn 110. Finn zien we met Pasen, Eric in de meivakantie. Voor nu dus een foto op de tafel.

Het patroon is uit Ottobre 3-2011, waar ik alleen nog een deel van een rompertje uit gemaakt had, nummer 19  (young designer). Gewoon een basic t-shirt patroon, niets bijzonders. Het blauw van Finn’s mouwen is nu ook echt op, dat gebruikte ik laatst ook al voor het t-shirt voor Joost.

Groetjes,

Eva

Responses

  1. Wat een leuke, vrolijke shirts! Mooi dat je het lapje zo toch een bestemming kunt geven.


Geef een reactie

Categorieën

