Gepost door: evalaoh | 18 maart 2016

Buit stoffenspektakel Ahoy

Vandaag ben ik voor het eerst naar het stoffenspektakel in Ahoy geweest. Ik ga weer op Sancho weekend in april, en daar wil ik graag aan mijn jurk werken voor de bruiloft van mijn nichtje. Het moet de Vogue 1392 worden.

Hier had ik geen stof voor in huis, en het Stoffenspektakel in Gouda is pas in mei. Dus heb ik mijn werkdagen geruild en reed ik vanmorgen naar Rotterdam. Stukje met de metro en voilá. Wat een overweldigende keuze. Ik had eigenlijk maar één missie, en dat was feestjurken stof. Als je normaal bijna alleen maar tricot koopt is het best lastig. Zeker voor een beetje een leuke prijs. Uiteindelijk na drie rondjes vond ik een mooie coupon. Wat heen en weer gewappt met het Max en mijn moeder heb ik de knoop maar doorgehakt.

Dit is de stof met de voering erbij.


Dit is de complete buit. Linksboven is een tricotje met zilvergloed. Iets minder dan een meter, daar moet nog net een t-shirtje uit kunnen. Rechtsboven sport tricot (hoop ik). Rechtsonder 2 x voering en proefstof voor de jurk. Het was leuk om weer wat bekenden tegen te komen.

Responses

  1. Mooie stof! Een super match met het patroon!

  2. Dank je wel!


Geef een reactie

Categorieën

