Gepost door: evalaoh | 18 maart 2016

Een set voor Floor

Het is traditie dat ons vriendinnetje Floor met haar verjaardag iets zelfgemaakts krijgt. Vorig jaar maakte ik het Xland rokje, en bij dat ruitstofje had ik ook limegroene tricot gekocht. Femke vond het niet meer leuk, dus wordt het voor Floor. Ik maakte een Jalie 2806 t-shirt (maat M), een Farbenmix Kerstin vestje (maat 146-152) en om de restjes op te maken nog een Ottobre onderbroekje. Alle patronen had ik al een keer gemaakt in de juiste maat, dus dat ging lekker snel. Ik had zelfs tot mijn verbazing de juiste kleur garen in huis.


Weer een lapje uit mijn voorraad.

Groetjes,

Eva

Geef een reactie

Categorieën

