Gepost door: evalaoh | 18 maart 2016

Knipmode 1-2016 en Ottobre 2-2014

Dit was mijn lap uit de geheime stoffenkamer op het naaiweekend. Ik had drie meter van deze stof. Voor mezelf heb ik jurk 19 uit Knipmode 1-2016 gemaakt. Ik heb hem al vaak gedragen maar het kwam er maar niet van om een foto te maken. Ik heb de hals gewoon met een biesje gemaakt in plaats van met een beleg en een splitje achter, ik zie daar het nut niet van in tricot. Ik maakte maat 42. Ik heb 10 cm van de zoom afgehaald. Het achterpand heeft deelnaden en figuurnaden, en dat zorgt ervoor dat de pasvorm heel mooi is.

Toen had ik nog een behoorlijk stuk over. Het leek me ook wel leuk voor mijn moeder. Dus overlegde ik met haar over het model. Ze heeft mijn Jalie sweetheart top gepast en het shirt uit Ottobre 2-2014 (niet geblogd, is gewoon donkerblauw). Mijn moeder vindt het in de winter prettiger als haar hals wat meer bedekt is, dus het werd de Ottobre. Mijn moeder is er blij mee.

Groetjes,

Eva

 

Responses

  1. Wat een mooie creaties!

  2. Dank je Jos!


Geef een reactie

Categorieën

