Gepost door: evalaoh | 11 mei 2016

Buit Stoffenspektakel

Vandaag was het weer zover, het Stoffenspektakel in Gouda. Ik had een klein lijstje en ben goed geslaagd.

Behalve de stof linksonder is alles tricot. Dat is een soort crepe waar ik het bloesje van Vogue 1440 van wil maken. De tricots linksboven zijn voor eenvoudige shirts (Ottobre in ieder geval voor eentje). Die met de bloemen rechtsboven is denk ik voor het overslagshirt McCall’s 6513. Dat patroon kocht ik voor € 2 op naaiweekend, als ik de reviews op Pattern review moet geloven is dat een toppatroon, dus ik ben benieuwd. De stof met de bollen en bloemen is voor de overslagjurk uit de Knipmode bijlage van maart 2016. Ik heb rozerood elastisch biaisband om de halslijn af te werken, en ik ga een beetje spelen met de grote en de kleine ballen. De tricot rechtsonder is voor een Jalie 2794 sweetheart top voor mijn (stief)zus Wieske. Er zitten subtiele glitters op. We zouden eigenlijk samen voor haar kijken, maar helaas lukte dat toch niet. Ik hoop dat ze het mooi vindt. De meeste lapjes hangen nu lekker te drogen, dus ik ga maar aan de slag met waar ik al mee bezig was. (Vogue 1432)

Groetjes,
Eva

Responses

  1. Leuk! Ik ben benieuwd naar de resultaten!

    • Dank je Ellen. Het gaat nog even duren, ik heb nog wat projecten die al geknipt zijn.

  2. Mooie stoffen. Veel plezier met kleding maken.


Geef een reactie

Categorieën

