Gepost door: evalaoh | 6 september 2016

Stoffenspektakel 6-9-2016

Vandaag was het weer Stoffenspektakel in Gouda. De eerste in Nederland deze herfst. Ik heb eerst een half rondje gelopen en toen ben ik met Monica, Gertilde en Bianca van Sancho koffie gedronken bij Belvedère. Daarna heb ik een heel rondje gelopen voor inspiratie. Ik zag wel wat leuke stoffen, maar niet dat ik gelijk het gevoel had dat ik ze moest hebben. Mijn moeder belde of ik er was, zij kwam ook even langs en samen hebben we deze twee stoffen gekocht.

De linker is een tricot voor een t-shirt. De rechter is een stretch katoen van Gerry Weber. Echt heel mooi, hij had ook gekleurde denims, maar ik heb al stof voor drie broeken in huis, dus dat moet ook een keer op. Zijn tip was voorwassen op 30 graden met een handje zout en azijn, en geen zeep.
Of het mijn gebrek aan een plan en een lijstje was, of dat ik gewoon nog niet zo aan de winter wil denken, ik weet het niet. Ik ga me niet vervelen hoor, binnenkort begin ik aan mijn jas.

Groetjes,
Eva

Geef een reactie

Categorieën

