Gepost door: evalaoh | 5 februari 2017

Restverwerking

Ik knipte een deel van dit ondergoed voor Femke ergens rond kerst, tegelijkertijd met dat van Joost. Het naaien schoot niet echt op. Ik was meer gemotiveerd voor het Burda t-shirt en Ottobre vest. Toen dat af was moest ik eerst dit afmaken van mezelf, omdat Femke behoorlijk aan het groeien is en wel wat nieuws kan gebruiken. De patronen zijn favorieten, uit de Ottobre (6-2010, vergroot naar 152) en de Brooklyn tank top van Farbenmix. Normaal gesproken probeer ik als ik iets voor mezelf knip, gelijk een onderbroekje of hemdje voor Femke te knippen. Bij het donkerblauwe setje was dat niet gelukt, en dan wordt het veel meer puzzelen met de restjes. Bij het zwarte broekje met de cirkels is het maar goed dat ik dat niet deed, want anders had ik niet genoeg stof gehad voor de nieuwe voorpanden die ik moest knippen. Bij het Burda shirt van laatst knipte ik gelijk twee broekjes mee.
Ik ben blij dat ze nu bij haar in de kast liggen. Helemaal zelfstandig heeft Femke vanmiddag haar kast opgeruimd, alles wat te klein is heeft ze apart gelegd. Handig!

Vanmiddag heb ik een Jalie 2908 jeans geknipt, een paar weken terug ontdekte ik een gat in één van mijn spijkerbroeken, dus het werd tijd. Ik ben benieuwd, stretch jeans is toch weer anders. Ik vond ook een heel leuk stofje voor de zakken.

Groetjes,
Eva

Geef een reactie

Categorieën

