Gepost door: evalaoh | 20 maart 2017

Kraamcadeautje maat 74

Gisteren gingen we bij Olivier en Fleur op kraamvisite, zij zijn vijf weken geleden trotse ouders geworden van Arthur! Ik vind het altijd leuk om iets voor een baby te  maken. Op de Utrechtse lapjesmarkt kocht ik voor de ALV van Sancho een schattig stofje van Megan Blue. Ik heb een avondje gezellig op de bank gezeten met al mijn Ottobres. Mijn keus viel op t-shirt Happy Animals uit Ottobre 3-2011 en broekje Summer Sea uit Ottobre 3-2013.

Ik had ook nog een heel klein stukje tricot dat ik in 2014 (!) op de clubdag van Joyfits heb gekregen. Nu eindelijk had ik een doel, de mouwtjes voor een tweede t-shirtje. Het effen donkerblauwe stofje is van Stenzo en had ik al eerder voor een rompertje gebruikt.

Ik heb heerlijk met Arthur op de arm gezeten, echt een schatje!

Groetjes,

Eva

Responses

  1. Wat een leuke cadeautjes heb je gemaakt!

  2. Een cadeau dat 100% zeker welkom was ; want zo’n leuk cadeau krijg je niet elke dag !

  3. Met liefde gemaakt, wat een leuk cadeau!


Geef een reactie

Categorieën

