Gepost door: evalaoh | 16 mei 2017

Stoffenspektakel 15 mei 2017

Vandaag ben ik naar het Stoffenspektakel geweest. Erg laat in het seizoen, maar het was wel heerlijk weer. Ik had wat vage plannen, wat ik kocht moest vooral combineren met elkaar of met wat ik al heb. Sew with a plan.

Met de klok mee. De drie lapjes bovenaan zijn geweven viscose. Voor bloesjes of Vogue 1351. De lavendel, zwarte en blauwe zijn lycra’s (voor sport). Op de onderste rij van links naar rechts een losgebreide gebloemde stof, ik denk voor een vestje/trui. Daarbij een heel fijn gestreepte tricot en een donkerblauwe om met het vest te combineren. In het midden nog een klein stukje paardenbloemen tricot, laatste stukje van de rol. Daar moet nog wel een hemdje uitkunnen. En helemaal in het midden witte stretchjeans voor een Jalie 2908. Alles hangt nu lekker te drogen, morgen maar eens lekker wat patronen bekijken en tekenen.

Groetjes,

Eva

P.S. Ook al heb ik lang niet geblogd, ik heb wel wat dingen af, maar die staan nog niet op de foto. Zelf poseren komt er gewoon niet zo van.

Geef een reactie

Categorieën

